FANDOM

Zmiana w ustawie
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 20 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 8
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2(4 lekcja)/3(1 lekcja) września 2012
Poprzedni odcinek Uwięzieni w równoległości
Kolejny odcinek Weekend
Zmiana w ustawie to ósmy odcinek z serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułyEdytuj

Akcja zaczyna się na czwartej lekcji, tego samego dnia, co poprzedni odcinek.
Ósemk-a wchodzi na apel zwołany przez dyrektora szkoły. Są pewni, że się im oberwie.
Pan Sandrey zaczyna nudną i smętną dla większości szkoły przemowę: "Jak zapewne zdążyliście zauważyć, tuba energetyczna została zniszczona, przez wiadome mi osoby - popatrzył na przyjaciół złowrogim wzrokiem - a powrót do rzeczywistości zapewnił uczniom chłopiec z klasy 1a. Jednak nie może on tworzyć teleportu równoległościowego 24 godziny na dobę. Dlatego też zapowiadam zmianę w harmonogramie i całej ustawie. Dlateo można wracać do swoich domów, gdyż nastąpi narada nauczycieli, która będzie trwała dłużej, niż do końca lekcji - uczniowie zaczęli wychodzić z sali, gdy dyrektor zwrócił się do ósemki przyjaciół - Wy zostajecie". Patsy objęła całą grupkę i odwzorowując się na przechodzących obok gimnazjalistach zmieniła jej wygląd. Gdy Ósemk-a obróciła się w stronę dyrektora, odrzekł tylko: "Przepraszam, to nie do was!".
Wreszcie znależli się na dworze, a Patsy przywróciła im naturalny wygląd. "Dzięki wielkie Patuś" - powiedział zarumieniony Bartley. Pozostali chcieli pęknąć ze śmiechu, jednak z trudem usłowali to ukryć.
Minął dzień. Pani Poomy ogłosiła na szkolnym korytarzu nową ustawę. Według niej uczniowie klas szóstych mieli teraz w sumie jedynie cztery przedmioty: indywidualny (np. soccyzonomia, scissardolia), PIP, Przysposobienie Obronne (PO) oraz Wychowanie Fizyczne (WF). Nauczycielka wręczyła uczniom nowe podziały godzin. Pierwsza lekcja: WF.
Nikt nie był na to przygotowany, więc nikt nie wziął stroju. Jednak pani Boffyd, nowa nauczycielka od Wychowanie Fizycznego uspokoiła uczniów. Każdy miał dostać swój własny kostium pomagający skupianiu mocy.
Pani zarządziła grę w piłkę siatkową w wersji Prowess, więc można było wykorzystywać swoje moce.
Klasę podzielono na dwie grupy. W jednej z nich znalazł się cały skład Ósemk-i.
Pierwszy serw wykonała Alex. Podrzuciła piłkę w górę i odbiła ją z całą mocą tak, że trafiając w parkiet po stronie przeciwnika odbiła się aż pod sam sufit, następnie od sufitu odbiła się o parkiet i tak kozłowała kilka razy. "Punkt dla drużyny z prawej!" - krzyknęła nauczycielka. Jej członkowie przybili wielką, grupową piatkę.
Alex przystąpiła do serwu po raz kolejny. Piłka ponownie trafiła o parkiet, odskoczyła od niego, trafiła w ścianę i wróciła do dziewczyny. I tak zdarzyło się jeszcze kilka razy, aż w końcu jedne z przeciwników, Conrad, zanim trafiła w podłogę, odepchnął ją atakiem dźwiękowym, który wytworzył za pomocą swoich dłoni, jednak nie na wiele się to zdało, gdyż Selen, jeszcze przy siatce zrobiła piękną "ścinę".
Ostatecznie drużyna Ósemk-i wygrała 15:0 w pierwszym meczu, 15:4 w drugim i 42:40 w trzecim, w którym do drużyny Conrada doszła nauczycielka. Jednak nawet wtedy nie dali rady.
Załamana porażką próbowała wmówić sobie, że stało się tak po prostu dlaego, że druzyna przeciwna miała w sobie aż dwie dziewczyny specjalizujące się w wolejizonomii i dwóch chłopców znających się na soccyzonomi. Lecz w duchu mimo wszystko obiecała sobie, że pokaże uczniom, że nie mają z nią szans. To przez nich rozpalili w niej iskierkę nienawiści, a jak wiadomo nawet mała iskierka może przynieśc pożar...

Występujace postacieEdytuj