FANDOM

Wyjaśnienia
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 3 listopad 2013
Serial Cartoon Network-Nickelodeon-Disney: Connection
Numer odcinka 2
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282
Inne
Poprzedni odcinek Półświat
Wyjaśnienia to drugi odcinek serialu "Cartoon Network-Nickelodeon-Disney: Connection".

Opis fabułyEdytuj

Ben Tennyson był zdenerwowany. Postanowił poradzić się hydraulików, co robić. Namierzył Omnitrixem dziadka Maxa i pobiegł do niego. Max wytumaczył wnukowi, że z odczytu jedynego pozostałego urządzenia wynika, że katastrofy, które spowodowały pustkę, są skutkiem tego, że wszyscy znajdowali się naraz w laboratorium Dextera, w wymiarze 45, podczasgdy powiini przebywać we własnych wszechświatach.
Ben zrozumiał, że to wszystko jego wina, ponieważ toprzez jego niszczenie sprzętów wszyscy przeteleportowali się do jednego wymiaru. Nie mógł znieść poczucia winy. Poszedł porozmawiać z Rexem Salazarem. Obaj byli wyczerpani, więc siedli na jakimś kamieniu leżącym obok. Gdy Ben opowiedział wszystko, co powiedział mu dziadek i wyżalił się, że to jego wina, Rex powiedział tylko: "To przez tego rudzielca!". "Hę?"-zdziwił się Ben. "To przecież on zapoczątkował to ściąganie. Najpierw teleportował Johnnego Bravo, (kojarzysz?), a potem ciebie". Jednak Ben nie dał sobie tego do zrozumienia. Wstał, odetchnął głęboko. Rex odrzekł: "Naprawimy to. Skoro ludzie osiągnęli kosmiczne technologie, to nie będzie problemu. "Kosmicznego?! - Ben szepnął pod nosem - Rex, jesteś genialny!". Wykonał kilka ruchów nadgarstka przy Omnirixie. "Azmuth, to ja, Ben Tennyson, słyszysz mnie?!" - nawiązał połączenie. "Tak, tak, nie musisz się tak wydzierać! - zagrączkował się Galwan - O co znowu chodzi?". "O Ziemię! Przyleć szybko!". "Dziś nie mogę, Ben, przylecę juro". "To bardzo pilne!" - krzyknął Ben, jednak Azmuth już się rozłączył.

"Chrrr! Chrrr!" - nie słychać nic innego. Nagle dziwny szum. Robił się coraz głośniejszy. I nagle... głośny huk pocisku! Ben otworzył oczy. Zerwał się i spostrzegł lecący w dół statek Azmutha z wielką dziurą w kadłubie. Bez chwili namyłu nacisnął Omnitrix. Jetrey! Poleciał ku górze i zaczął okrążać statek z coraz to większą prędkością, tak, że po chwili znajdował się w wielkiej, czerwonej trąbie powietrznej, która powoli znosiła go na ziemię. W kocu dotknął gruntu
Z pojazdu wyszedł mały, szary, nieco podstarzały Galwan. Odrzekł: "Nie musicie mi nic tłumaczyć. Złączyły się nie tylko Ziemie, ale i moja planeta z jej równoległymi odpowiednikami, podobnie jak wszystkie inne. Właściwie to złączyły się całe wszechświaty. Połączyły się w jeden ogromny. Ogółem połączylo się ich osiem septy... yyy... połowa. I z tego co widzę, ktoś był w innym wymiarze podczas ich zjednoczenia. Osądzam ciebie, Benie Tennysonie!". "Tak, to ja" - odparł krótko i z poczuciem winy Ben. Wtem Rex wtrącił się niespodziewanie: "To nie on". "Dobrze wszystko widziałem na nagraniu z satelity Galwanistrick-3000. Nie oszukacie mnie". "Ale..." - próbował Rex, lecz Amuth przerwał mu: "Żadnych ale. A po za tym, moglibyście wytłumaczyć mi, po co przybyłem tu taki szmat drogi? Albo nie, właściwie wiem. Bym pomógł wam ją odbudować, tak?". "A zgodzisz się?" - Ben zapytał się z trochę dziwnym uśmiechem. "Tak". Ben i Rex odetchli z ulgą. "Ale wiedzcie, że sam tego nie zrobię. Ben, odblokuję ci kilka nowych kosmitów, a tobie Rex, nie pytaj skąd wiem, pokażę kilka tricków."...

Najważniejsze zdarzeniaEdytuj

  • Ben dowiaduje się, co było przyczyną katastrofy.
  • Azmuth zgadza się odbudować Ziemię.
  • Azmuth zapewnia Bena, że odblukuje w Omnitrixie nowych obcych.
  • Azmuth obiecuje Rexowi nauczyć go nowych tricków