FANDOM

Wrogie spotkanie
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 19 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 6
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2 września 2012 (2 i 3 lekcja)
Poprzedni odcinek Pierwszy efekt: część 4
Kolejny odcinek Uwięzieni w równoległości
Wrogie spotkanie to szósty odcinek serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułyEdytuj

Akcja odcinka zaczyna się od dzwonka na przerwę po pierwszej lekcji, a konkretnie po tej samej lekcji, w której czasie dzieje się fabuła poprzedniego odcinka. Ósemka głównych przyjaciół spotyka się na dolnym holu, przy schodach. Wszyscy przekrzyują siebie, chcąc opowiedzieć, czego dokonali kilka minut wcześniej. Każdy był pełen zdumienia i wciąż nie dowierzał własnym wyczynom.
A wtedy akurat schodami schodził Jack, pierwszogimnazjalista, który nie miał dziś dobrego humoru. Popchnął zastawiającą mu drogę grupkę i zaczął wyżywać się na niej. Pierwszym jego celem stał się Luke. Wystawił pięść, wziął zamach i...
Wtem niespodziewanie zadzwonił dzwonek a lekcję. Wszyscy wyciągnęli swoje plany lekcji. "Pip!" - krzyknęli jednogłośnie.
W sali 38 na klasę czekała już pani Poomy. Zaczęła lekcję od pogardy: "Wczoraj zdążyłam zauważyć, że was nie da się nauczyć niczego! Jednak dla potencjalnych geniuszy zdradzę tylko podstawy: trzeba pomyśleć oczymś, czego się pragnie, robić to i wyzwolić swą siłę. To tyle. Jak już mówiłam, nie da się was niczego nauczyć, więc nie będę w tym roku prowadziła zajęć. Ale macie być cicho i nie przeszkadzać mi w rozmowie z przyjaciółką".
Nastała długa cisza. Wtem na ławkę Luke'a wpadł kamień owinięty liścikiem, którego treść brzmiała: "Dorwę cię jeszcze dziś!". Chłopak rozglądnął się po klasie i podał list Alex. Ona po przeczytaniu posłała go Patsy, Patsy wręczyła go Selen i tak wędrował pomiędzy członkami ósemkl przyjaciół aż wrócił do Luke'a. Wszyscy pomyśleli, że to musi być Jack.
Nie pomylili się. Juz na następnej przerwie zaproponował im wyzwanie na trzeciej lekcji, na boisku przy szkole. Na początku mieli zamiar odmówić, jednak chęć udowodnienia Jackowi ich przewagi przerosła ich.
Nastąpił czas bitwy. Ósemka uzgodniła, że od tej pory nazwą swoją paczkę po prostu Ósemk-ą. Wyszli na przeciw Jackowi i jak się ukazało, jego dwóm przerośniętym kolegom - Ericowi i TJ'owi. Uświadomili Ósemc-e, że trenują prowess od czterech lat. Na przyjaciołach zrobiło to duże wrażenie. Jednak nie mieli zamiaru się poddawać.
Wielką bitwę rozpoczął Miki. Ujrzał na betonie wkład do długopisu. Uniósł się i obracając się zaczął lecieć w stronę Jacka. Ten poptrzył na szybujący wkład swoim palącym wzrokiem tak, że plastik roztopił się mieszając z atramentem i trafił prosto w jego twarz, pozostawiając na niej wielkiego, niebieskiego, lepkiego kleksa, uniesprawniając go do walki.
Jeden przeciwnik z głowy. Wściekły Eric wytworzył za pomocą dłoni wielkie, poziomo ustawioną trąbę powietrzną, którą skierował w stronę Luke'a. Ten przekierował je do góry, tak jak wrógm, za pomoća rąk, które teraz zaczął powoli opuszczać, tak, że znalazł się w jego środku, tracąc nad nim panowanie. Nerwowo wyskoczył na zewnątrz. Tornado stało się "bezpańskie". Luke wytwarzając silny podmuch pchnął Erica do jego wnętrza. Postarał się pokierować trąbę powietrzną na ścianę szkoły. Udało mu się to. Eric był już zupełnie wyczerpany. Ale tornado nie ustępowało. Żłobało coraz to większą dziurę w ścianie, której na nieszczęście po chwili już nie było. Odsłoniło się teraz kilka pomieszczeń, z których trąba wciągała zawartośc. Jednym z nich był strych, a jego zawartością była akurat tuba energetyczna to przenoszenia się do różnych klas tej szkoły, których nie było w jej murach.
Luke z całą swoją siłą powstrzymał tornado. Tuba uległa całkowitemu zniszczeniu. Co teraz?... .

Występujące postacieEdytuj

WrogowieEdytuj