FANDOM

Uwięzieni w równoległości
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 19 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 7
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2 wrzesnia 2013 (częśc 3 lekcji)
Poprzedni odcinek Wrogie spotkanie
Kolejny odcinek Zmiana w ustawie
Uwięzieni w równoległości to siódmy odcinek serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułyEdytuj

Ósemk-a nie wie co robić. Rozbili właśnie jedną z najważniejszych przedmiotów w szkole. Wtem przez drzwi na strych wchodzi dyrektor. Na widok wielkiej dziury w ścianie, a właściwie na jej brak odbiera mu mowę. Gdy spostrzega, że na strychu brakuje tuby energetycznej nie wytrzymuje i krzyczy do grupki na dole: "Czy zdajecie sobie sprawę, co najlepszego narobiliście?! Chyba nie zdajecie sobie sprawy z powagi sytuacji. Ta tuba była jedyną drogą do równoległości, w której właśnie uwięzieni są wszyscy mający w niej lekcje!". "Powoli, spokojnie, niech pan powoli wszystko wytłumaczy, bo nie zrozumieliśmy, a szkodę napewno naprawimy!".
Dyrektor zszedł na dół i zaczął wszystko wyjaśniać: "Nie zastanawialiście się może, gdzie na kuli ziemskiej znajdują się te wszystkie klasy, do których teleportowało się tą tubą energetyczną? No właśnie rzecz w tym, że nigdzie. One nie są ani na naszej Ziemi, ani nawet w naszym wszechświecie. Są w tak zwanej równoległości, czyli świecie równoległym do naszego. I teraz jest w niej uwięziona połowa uczniów i nauczycieli, a wy zniszczyliście ich jedyną drogę do domu. Czy zrozumieliście powagę sytuacji?!".
Przyjaciele tępo wpatrywali się w twarz dyrektora. Wtem zza ich pleców wyszedł TJ. Odrzekł spokojnie: "Ja tu jestem, więc jest spoko. O ile pan wie, lub nie wie, mam moc tworzenia portali. Tylko mi pan najpierw wymieni wszystkie klasy i nauczycieli uwięzionych w tym czymś." Dyrektor zaczął szybko wyliczać: "Klasa 4c z panem Sandrossem, klasa 5d z panem Jeenem, klasa 5f z moim zastępcom...". "O, nie, nie, nie! - przerwał mu z nienacka TJ - Jak pan Arm tam jest, to za żadne skarby nie przyślę go z powrotem!". "Chłopcze, bądź litościwy, tam są twoi koledzy!". "Jedyni moi koledzy to Jack i Eric, co nie chłopaki?!". Popatrzył wkoło i ujrzał wystające zza drzwi głowy "kolegów", które momentalnie schowały się na jego widok. "No, dobra!" - w końcu zdecydował się TJ.
Złożył dłonie w pięsci i wykonał ruch, który symbolizuje tak zwanego "żłówika". Teraz powoli zaczął odciągać je od siebie. Pomiędzy nim tworzyła się mała żółta energetyczna kula, która po chwili piłki do gimnastyki. Chłopak odepchnął ją i w wolnym powietrzu utworzyła unoszące się, owale drzwi do równoległości.
Nagle usłyszeli dzwonek z ich wnętrza. Ujrzeli strych i wbiegających na niego uczniów oraz ich zdziwione miny na zastępstwo tuby energetycznej żółtym teleportem. Jednak nie wahając się ani chwili dłużej przeskoczyli przez nie, kolejno znajdując się na szkolnym boisku.
"Dzisiaj się wam upiekło" - odrzekł złośliwym tonem dyrektor Sandrey.  

Występujące postacieEdytuj