FANDOM

The Elder Scrolls Logo.svg

The Elder Scrolls (ang. The Elder Scrolls: The Animated Series) amerykański serial animowany na powstawie serii gier o tym samyn tytule.

Opis fabuły Edytuj

Fabuła opowiada o dzielnym El' Gernanto (lepiej znany jako Gernie) który marzy by być wojownikiem i ocalić kraine pred Trollami, Goblinami i Smokami.Kiedy zapisuje się na trening początkowo uważają za chudzielca, ale kiedy pokonał goryla stał się wojownikiem i od tej pory walczy ze potworami.

Bohaterowie Edytuj

  • El' Gernanto (lepiej znany jako Gernie (ang.El Genward)) - Główny bohater serialu, marzy by być wojownikiem.Kiedy zapisał sie uważali że się nie nadaje, lecz kiedy pokonał goliata, stał się wojownkiem pierwszej klasy
  • De' ahadru - latająca wiewiórka i przyjaciel Gernie'go.Towarzyszy mu mijsach
  • Hamdu - borsuk, który lubi jeść ciasteczka.Towarzszy mu misjach.
  • Balimund - Kowal;przyjaciel Gernie'ego.Zawsze lubi pokuwać miecze Gernie'ego kiedy został wojownkiem.Uważa że nowe przynalki zastępujące kowali ciągle psują.
  • Elegan - był kiedyś krawce i szył i robił stroje i kostiumy.Lubił jak szyje kostium Gernie'ego, a nawet samego gerniego.Kiedy wyprowadził się z Skyrima do Morrowinda, zastąpiła go Taarie.
  • Derkeethus - górnik kopalni Czarnego Ruczaju.Kiedyś nie lubiał Gerniego, ale potem kiedy ocalił jego życie lubi go.
  • Adeber - górnik kopalni Czarnego Ruczaju.Daje Gerniemu brylantu, które mają magiczne moce.
  • Arniel Gane - jeden z czarowników z Rady Magów i czarowników.I obrónca króla.
  • Ma'randru-jo - jeden z magów z Rady Magów i czarowników.I obrońca króla.
  • Septimus Signus - główny czarownik z Rady Magów i czarowników.Twóca książki Jak użyć magi światła oraz obrońca króla.