FANDOM

Rekompensata
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 24 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 10
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 7 września 2013 (niedziela)
Poprzedni odcinek Weekend
Kolejny odcinek Dzień Miki'ego
Rekompensata to 10 odcinek serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułyEdytuj

Po ostatnich wydarzeniach przyjaciele postanawiają spotkać się w niedzielę o 17:30 pod pizzerią.
Alexis zostaje poinformowana, że pozostali, gdy byli uwięzieni pod parkietem, widzieli tam jakby przejście do innego pomieszczenia.
Ósemk-a nie mogąc zaspokoić ciekawości udała się na to samo boisko, na którym Alex grała mecz z panią Boffyd. Usiłują przypomnieć sobie słowa, które wypowiedziała nauczycielka. Jednak nic z tego nie wyszło.
Tymczasem Bartley zauważył dziurę w parkiecie. Alexis wyjaśniła mu, że zrobiła ją nauczycielka, gdy odbiła piłkę. [[Slavern pomyślał, że gdyby odrobinę powiększyć ten dołek, możnaby się dostać do podziemi.
Cała nadzieja w Alexis. Wzięła piłkę, podrzuciła ją, podskoczyła i z całej siły uderzyła. Jednak dziura nie była wystarczająco głęboka. Patsy stanęła na niej, by ocenić ile jeszcze brakuje, a parkiet pod podeszwami jej butów niespodziewanie skruszył się i swoim ciałem wyżłóbiła drogę pozostałym.
Gdy wszyscy znaleźli się na dole, zarządzono pójść w kierunku owego tajemniczego przejścia. Pierwszy krok postawiła Susan. Otwór niespodziewanie zaczął ją wciągać. W ostatniej chwili jej ręce pochwycił Miki, jednak nie mógł sam dać sobie rady z tą wielką ciągnącą siłą. Pomogli mu wszyscy pozostali, jednak i tyle okazało się być zbyt małą ilością.
Ósemk-a nie wiedziała gdzie jest. Z prawej - okna, z przodu tablica, z tyłu rząd ławek, a z lewej - drzwi z numerem "60". I wszystko jasne! Przyjaciele znaleźli się w równoległości.
W głowach wszystkich utworzyła się jedna myśl. Czym prędzej wrócili do rzeczywistości i pobiegli w stronę szkoły, gdyż tam, w każdą niedzielę, umawiał się na kawę z panią Black. Przyjaciele wpadli do sekretariatu, wyrwali z niego dyrektora i wyjaśnili mu, że znaleźli inną drogę do równoległości. Oczywiście uradował się na tę wiadomość, jednak wiedząc, że trzeba tam iść całe 20 minut, zapowiedział kolejne zmiany w podziale godzin.

Występujące postacieEdytuj