FANDOM

Pierwszy efekt: część 4
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 19 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 5
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2 września 2012 (1 lekcja)
Poprzedni odcinek Pierwszy efekt: część 3
Kolejny odcinek Wrogie spotkanie
Pierwszy efekt: część 4 to piąy odcinek serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułaEdytuj

Czas akcji tego odcinka jest taki sam jak w części 12 i 3.
Wszystko rozpoczyna pierwszy dzwonek na lekcję. Dla Patsy oznacza to transforluk w sali numer 3. Wita ją tam Fredd Georg, zupełnie nowy dla uczniów nauczyciel. Wręcza dziewczynie kameleona. Prosi ją, by nazwała go i by zrobiła to na miejscu. Patsy namyśla się chwilę i mówi krótko: "Leebart!". Nauczyciel każe jej, by połączyła się ze swoim zwierzakiem, jednak widząc jej niewiedzę na ten temat daje jej radę: "Popatrz mu prosto w oczy i ujrzyj ich głębię. Skup się. Widzisz? Teraz wyobraź sobie, że jesteś swoją przyjaciółką, myśl jak ona...". Lekko kręcone włosy Patsy wyprostowały się, lekko wydłużyły i pociemniały. Ich kolor stał się niebieski zamiast brązowego. Cała stała się wyższa. "Teraz coś powiedz" - odrzekł nauczyciel. Dziewczyna przemówiła głosem Alexis, spełniając zadanie zlecone przez Fredda.

Tymczasem Luke znajdował się w "trzydziestce" wraz z Robem Brainem uczącym finksu. Na biurku, przed chłopakiem, położył jabłko i powiedział: "Zrzuć je ze stołu". "Lucky" już wychylał rękę, w którą "dostał" od nauczyciela. "Masz to zrobić myślą! Albo lepiej przetnij ten owoc na trzy równe części. Ale też myślą. Udzielę ci rady. Najpierw musisz ujrzeć wnętrze jabłka. Wyobraź sobie, że jesteś w nim uwięziony i jedynym sposobem, aby z niego wyjść jest właśnie pokrojenie go właśnie na owe części. Powietrza starczy ci jeszcze na 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2.." - i owoc rozłożony na części trzecie poszybował w trzy różne strony. "Właśnie o to chodziło".

Występujące postacieEdytuj