FANDOM

Pierwszy efekt: część 3
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 19 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 4
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2 września 2012 (1 lekcja)
Poprzedni odcinek Pierwszy efekt: część 2
Kolejny odcinek Pierwszy efekt: częśc 4
Pierwszy efekt: część 3 to czwarty odcinek serii "Klasa: Szósta".

Opis fabułyEdytuj

Wszystko dzieje się w tym samym czasie co w poprzednich wóch odcinkach.
Wszystko zaczyna się od dzwonka na pierwszą lekcję. Dla Alexis i Selen to wolejizonomia w sali 12. Gdy znalazły się za jej progiem z podłogi wyskoczyła cała masa piłek. Piłek, z któryh wysunęły się kolce ostre jak brzytwa. Kolczaste kule zaczęły lecieć w stronę dziewczyn. Te odruchowo sprężyły mięśnie ręki i z całej siły uderzyły w nie, a przynajmniej chciały tak zrobić, gdyż tak naprawdę odbiły powietrze, które o dziwo popchnęły piłki  na okna, które, jak można się domyślić rozbiły się oaz na ścianę, w której utkwiły. Wtedy zza odwróconego tyłem do dziewczyn krzesła wstał nieznany dotąd nauczyciel. Odrzekł: "Nie miejcie mi za złe, po prostu uważam, że frokutascjonu najlepiej uczy się, gdy samemu się do niego dojdzie. Aha, i jeśli nie wiecie co to jest, to inna jego nazwa brzmi po prostu "sposób skupienia". I widzę, że świetnie opanowałyście wolejizonomię juz na samym początku. Dlatego ode mnie: szósteczki!". Na twarzy Alex pojawił się lekki uśmiech, jednak zaniepokojona chciała dowiedzieć się, czy nauczyciel nie ukarze ich za szkody. Jednak uspokoił ją, że właśnie tak miało bić, nacisnął zielony guzik wystający ze ściany i momentalnie w oknach zregenerowało się rozbite szkło, a w ściany same zatynkowały się, wypychając tkwiące w nich kule.
Nastąpiła chwila zdumienia, którą przerwał dzwonek wzywający na krótką przerwę... . 

Występujące postacieEdytuj