FANDOM

Pierwszy efekt: część 2
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 18 październik 2013
Serial Klasa
Seria Klasa: Szósta
Numer odcinka 3
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282 (dyskusja)
Inne
Czas akcji 2 września 2012 (1 lekcja)
Poprzedni odcinek Pierwszy efekt: część 1
Kolejny odcinek Pierwszy efekt: część 3
Pierwszy efekt: część 2 to trzeci odcinek serii "Klasa: Szósta"

Opis fabułyEdytuj

Akcja dzieje się w tym samym czasie co poprzedni odcinek, lecz pokazuje, co w tym czasie działo się z Mikim i Susan.
A mianowicie cały odcinek rozpoczął dzwonek. Miki udał się na scissardolię. A że na planie było wyraźnie zaznaczone, że uczeń ma udać się do sali numer 46 . Dlatego też ruszył na strych. Ujrzał tam energotyczną tubę i monitar zamieszczony przy niej. Pisało na nim: "numer klasa", a pod nim znajdowało się miejsce na wpisanie liczby. Po chwili Miki był już w sali 46.
Przywitał go pan Sholer, który pierwszy raz uczył w tej szkole. Wyjął z biurka nożyczki i rzucił je ku górze. Wbiły się w sufit. Po krótkiej chwili odczepiły się i zaczęły lecieć ostrą stroną ku nauczyielowi który stał bezruchu. Miki nie mógł pozwolić, by mu się coś stało. Jednak był przerażony. Stał jak słup soli patrząc się na spadajace ostrze. Wpatrzył się tak głęboko, że w jego samym środku zrobiło się lekkie wgięcie, a następnie, tuż przy głowie pana Sholera coś je odepchnęło prosto o ścianę, w której już zostało. "No, no, mamy tu do czynienia z wielkim talentem" - rzekł zadowolony nauczyciel.

Tymczasem Susan oczekiwała spóźnionej pani Black. Gdy minęło całe dwadzieścia minut lekcji, ta wreszcie wbiła do sali. "Dzień dobry... Susan, prawda? Musimy szybko zrealizować dzisiejszą lekcję. Teoria frokutascjonu kungeak-do - jeśli nie wiesz o co chodzi, to mam na myśli teorię sposobu skupienia tej dziedziny - to jest ona banalna. Rzecz w tym, aby mieć pięści zaciśnięte z całej siły. Na przykład teraz, zrób to, oczym powiedziałam i wykonaj salto." Susan z zamknietymi oczyma zrobiła wysoki, potrójny powietrzny piruet. "Suer! A teraz - nauczycielka wskazała na worek treningowy - powtórz tę czynność, kopiąc ten wór przy ostatnim obrocie". Jak pani Black nakazała, tak, uczennica nakazała. "Hmm... Będziesz idealnym materiałem na październikowy turniej - rzekła nauczycielka" "Jaki... - próbowała zapytać się uczennica, jednak Georgia Black przerwała jej :"Wszystko w swoim czasie", po czym nastąpił koniec zajęć.

Występujące postacieEdytuj