FANDOM

Most w Lubiczu
Brak
Informacje podstawowe
Data wydania 6 listopada 2013
Serial Kartogedon
Numer odcinka 1
Powstanie
Scenariusz i reżyseria Edwin282
Inne
Poprzedni odcinek Brak
Kolejny odcinek Kartoony
Most w Lubiczu to pierwszy odcinek serialu "Kartogedon".

Opis fabułyEdytuj

Wszystko miało miejsce dnia 31 października, w deszczową i ciemną noc. Kilka młodych ludzi, z powodu Halloween wyszła na most w miejscowości Lubicz. Postanowili oni wywołać ducha. Gdy skończyli most zadrżał. Dreszcze przeszły wszystkich po plecach i nagle ujrzeli przed sobą bladą, pół-przeźroczystą twarz dorosłego mężczyzny.
Wszyscy zaczęli krzyczeć w niebogłosy i rozbiegać się w przeciwne strony. Duch zaczął przemieszczać się z niesamowitą prędkością. Nim ktokolwiek zdążył zauważyć znalazł się w Grabinie. Nagle u jego boku znalazła się Hanka, blada jak firanka. "Nadszedł czas zemsty!" - rzekła z uśmiechem.
Minął dzień. Hanka podsłuchała pod drzwiami rozmowę Marka. Wpadłą do środka i ujrzała tam Ewę. Wiedząc kto to, stała się niewidzialna i ruszyła. Zobaczyła leżące na stole małe kartonowe pudełko po bombonierkach i rzuciła nim jak bumerangiem prosto w Ewę. Ta wystraszona, spytała się Marka, czy to normalne, że kartony latają po domu. Marek odrzekł: "Chyba muszę ci coś powiedzieć - zaczął opowiadać - po śmierci Hanki obiło mi się o uszy wiele pogłosek o Kartonnym - złowieszczym człowieku-kartonie który czyha na wszystkie Hanki." Ewa spadła z krzesła. Marek krzyknął - "Znajde cię Kartonny, i pomszczę Hankę!"